Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Nike Jonsson - 4 oktober 2012 20:26


Nu är det redan torsdagkväll igen. Den här veckan har än så länge gått väldigt fort! 

Varje dag har gått åt till skola, och sen pluggande när jag kommit hem. Har haft fullt upp hela tiden, men det har ändå rullat på och gått bra. Har haft ganska ont i huvudet framåt kvällarna, men det är sånt man får ta när det är stressigt. Har hur måga arbeten som helst som ska skrivas och lämnas in innan lovet vecka 44. Känner redan att det inte kommer finnas någon tid över till något annat än plugg, i alla fall inte på veckorna. Varje vecka är det även läxförhör och prov.. 


I morgon är det fredag, vilket de flesta brukar tycka är ganska skönt. Men inte jag. Fredagar innebär stress. Tre lektioner innan lunch. Det gör mig förvirrad, trött, och jag får ingenting gjort. Vilket leder till att jag halkar efter, och får göra det på fritiden istället. Det har jag egentligen inte tid med, och jag blir riktigt stressar bara jag tänker på de. 


Nu i helgen blir det inte heller någon vila, för det står jobb på schemat. Lördag och söndag. Men det behövs, för jag har inga pengar alls på kontot. Blir att jobba på skolan och mata djur och städa. Känns helt okej, även om det är underbetalt. Eftersom jag tidigare fått göra det veckovis utan betalning. Tänkte att jag skulle försöka fota lite och lägga på lite bilder. Gjorde det sist jag hade hand om djuren, men dom bilderna försvann någonstans. 


Ska snart gå och lägga mig, mitt huvud orkar inte riktigt med längre..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards