Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Nike Jonsson - 15 oktober 2012 16:23


Vanligtvis brukar måndagar vara bland dom värsta dagarna på hela veckan, men inte idag.
Jag tycker att dagen har vart helt okej ändå. Som alla andra måndagar hade jag sovmorgon och började inte förens vid 10. Djursjukvård stod på schemat, genomgång av instrumemt för att färska upp minnet inför praktiken. Annie hade med sin systers hund, så vi gjorde en snabb undersökning på den också, och de var väl i princip allt vi hann med under den lektionen. Den andra och sista lektionen kom Kerstin och pratade om facket. Hade tidigare ingen aning om vad de var för något, men nu vet jag iaf att de är något man bör vara medlem i!. ;)


Det har regnat precis hela dagen, alltså fick jag få hem i spöregn. Vart helt dyngsur när jag kom innanför dörren, men vad gör de när man ändå är på bra humör? :) Ställde mig och bakade kärleksmums, diskade. Har nu vart nere och startat de två första maskinerna med tvätt nere i tvättstugan. Sitter just nu och funderar på att göra köttfärssås så jag kan ta med mig GODA matlådor till jobbet i helgen. Ja, jag ska jobba. På skolan igen, vilket jag absolut inte har någon lust med. Men vad gör man inte för att få ihop pengar? Det kanske även kan göra så att tiden tills jag får träffa pontus igen går lite fortare. Tvivlar på det med tanke på att jobbtimmarna är såå sega, och man blir helt slut i kroppen efter halva dagen. Men så är de, nu ska vi vara positiva istället! Pengar är bra att ha! :)


Nu ska jag plugga till morgondagens prov, ha de bäst <3


(Tänkte slänga in en bild här, men upptäckte att de inte finns en enda på min nya dator. Skit också!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards