Alla inlägg den 13 november 2012

Av Nike Jonsson - 13 november 2012 22:31

Nu va de ett tag sen jag skrev igen.. Har vart lite upp och ner, men nu är det väl förhoppningsvis på bättringsvägen.

Försöker att de positivt på det mesta.


I skolan är det riktigt mycket just nu, denna veckan är det prov varje dag vilket gör mig riktigt stressad. Så fort jag kommer hem från skolan är det bara att slå upp böckerna, starta datorn och börja plugga. Till sent på kvällen då det är dags att sova. Ingen fritid alls jag har, känns det i alla fall som.


Jag tänkte att jag skulle ta och hälsa på min syster i Stockholm någon helg snart, för att få komma bort och tänka på lite annat. Får vänta tills en helg då hon är ledig bara.


Nu i veckan ska jag som sagt bara plugga, och den kommande helgen blir det inte mycket annat än plugg heller...

Men jag har hört att efter regn kommer solsken, så snart borde solen titta fram :')

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards