Alla inlägg den 22 november 2012

Av Nike Jonsson - 22 november 2012 16:42

Skoldagen idag har inte vart den bästa. Svenskan gjorde mig förvirrad, jag har ett arbete att skriva tills på Måndag och imorgon är det nationella. I Etologin slutförde jag ett arbete och lämnade in, och fick i samma stund ett nytt att göra. Och i Historian fick jag resultatet från provet, som jag visste ett IG. Läraren skulle fundera ut något sätt för mig att komplettera det, men de var inte allt. Jag fick ÄNNU ett arbete i historia, som ska vara klart om två veckor. 

Den som säger att skolan är a piece of cake, den kan dra. 

En klasskompis erbjuder mig skjuts hem, vilket var riktigt snällt. Att gå hem i bara 4 grader, och stressad hade gjort mig på riktigt dåligt humör.


När jag kommer till trappuppgången tar jag med mig posten upp, de såg först bara ut som reklar. Så när jag kommer in och tänkte slänga den upptäcker jag att de ligger två kuvär där med. Från hushållningssällskapet. Jag visste att jag skulle få en maträkning, men två? näe, detta stämde ju inte..


Igårkväll satt jag och tänkte på skulden jag har till min syster, hon har precis fyllt år och jag har varken hade tid å träffa henne eller pengar att köpa present. Riktigt dåligt samvete hade jag. Och när jag öppnar det där andra brevet visar det sig att jag fått min lön!! Jag hoppade av glädje, och jag vet preciiis vad den ska gå till! Först och främst ska jag betala tillbaka min skuld till henne, och det andra ska gå till att hälsa på henne! 


Detta besked gjorde hela min dåliga dag riktigt bra till slut   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards