Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Halva tiden

Av Nike Jonsson - 21 september 2013 23:30

Nu har det gått riktigt lång tid sen jag skrev något här sist, och det är av flera olika anledningar.. Tänkte i alla fall ta en snabb genomgång om vad som hänt de senaste veckorna, så ni har koll på mig ;)


Förra veckan var jag på & Pol ultraljud och hade det helt underbart. Veckan gick ganska fort, ingenting speciellt hände. Sen åkte jag hem till Skövde på fredagen (den 13e). Kom hem ca 23;15 och de var heelt underbart! Under helgen hann jag med en runda på stan, middag å filmmys, på lördagen. Middag hos familjen Hansen på Söndagen och sedan fika hos familjen Andersson på eftermiddagen. På Måndag morgon ca 07:00 bar de av tillbaka till Malmö för jobb 12:30-21:00 och sedan tillbaka till Oxie. Tråkigt, men tvunget.


Under denna vecka har det hänt en del. I Onsdags flyttade jag från Oxie till Helsingborg. Så numera pendlar jag, tråkigt kan man tycka, men jag får tänka positivt. Ju längre mina dagar blir, desto fortare är jag hemma igen. Haha :) Nåväl, nu är jag här. Har  passat på att se nästan hela Malmö i veckan, även om det var ganska ofrivilligt. Nästa gång jag beger mig ut på roadtrip hoppas jag att det är planerat! ;)

Jag har även haft möte med min chef, mer om det tänker jag inte gå in på här. Ni som behöver veta vet redan. Träligt att dom inte kan hålla vad dom säger bara!


Trodde denna helgen skulle gå väldigt sakta, men det har den inte gjort. Jennie's (som jag bor hos) föräldrar har vart här på besök, så idag (lördag) har det vart fullt hus. Vi har pratat massor, skrattat och ätit god mat. Riktigt trevligt! Imorgon åker de hem, och jag och Jennie ska ladda inför kommande jobbvecka. På Fredag åker Jennie iväg i över en vecka, och jag hoppas att min favorit kommer på besök då :)


Det var väl allt tror jag, hoppas ni har och har haft en toppenvecka! 


(VARFÖR är jag så inställd på att det är Söndag och jag ska upp och jobba imorgon?! Jag ska ju ta sovmorgon imorgon!!!)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nike Jonsson - 20 januari 2014 21:50

Det finns så himla mycket som jag hela tider kommer på att jag vill och måste göra, men när jag nu inte har någon almenacka (som jag vill ha och glömmer köpa) så måste jag skriva ner det någonstans under tiden! :D   Att göra inom de närmaste veck...

Av Nike Jonsson - 28 september 2013 14:05

En vecka på Pol går fortare än en vecka på Vård har jag märkt! Nu är det redan Lördag, och snart påbörjar jag min 6:e vecka här i Skåne.    I veckan har jag jobbat dag, och de har hänt lite småsaker även denna vecka. I Tisdags klippte jag mig och...

Av Nike Jonsson - 7 september 2013 11:13

Hallå där :)   När man jobbar trots feber och förkyldning är man rätt slut när man kommer hem å kvällarna, så jag har tyvärr inte orkat skriva någonting de senaste dagarna.. Nåväl, allt har flytit på ganska bra ändå. Fler djur och fler arbetsuppg...

Av Nike Jonsson - 2 september 2013 21:41

  Igår var jag rätt seg, så jag glömde helt bort att uppdatera här. Det hände inte speciellt mycket faktiskt. Åkte in till jägersro och handlade lite frukt och hundmat för att fördriva en liten del av dagen. Köpte även proteinpulver, tänkte prova...

Av Nike Jonsson - 31 augusti 2013 23:44

  Imorse vaknade jag som vanligt vid 7, vilket är mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig. Låg därför kvar i sängen ett bra tag innan jag och Disa tog oss en morgonpromenad.    Idag var det planerat att jag och Natalie skulle ta tåget in till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards