Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Nike Jonsson - 27 augusti 2013 19:12


Idag ringde alarmet klockan 05:30, och jag fick tvinga upp mig själv ur sängen. Jag är inte direkt någon morgonmänniska som ni vet, men det måste jag försöka ändra på!


Min andra dag på djursjukhuset spenderades på vårdavdelningen, där jag kommer att jobba varannan vecka efter denna introvecka. Mycket nytt, men vi hade bara ca 14 inneliggande djur idag så det var väldigt lugnt. Vi hann gå igenom mycket och slapp stressa under hela dagen, så nu är jag förberedd om det skulle bli kaos imorgon!


Kollade på mitt schema och såg att jag inte jobbar några helger. Så min tanke är att jobba lite extra då, eftersom jag knappast har någonting annat att göra. Jobbet är mitt liv dessa kommande veckor! :)


Disa somnade så fort vi kom hem idag med, och hon ligger fortfarande här och sover. Jag har hunnit vart nere i affären och köpt mig lite mat. Även betalat in räkningen till Telia och gått igenom min nya jobbmail! Nu har jag inte speciellt mycket att göra resten av kvällen, så jag tänkte kolla på Idol innan det är dags för en kvällspromenad. 


<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards