Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Nike Jonsson - 30 augusti 2013 22:13


Vaknade upp med feber och svullna halsmandlar imorse, så det var bara att pallra sig ner mot Apoteket för att köpa Zyx. Glömde dock läsa innehållsförteckningen och stoppade i mig 2 stycken inom ca 10 minuter, och såg sen att man endast fick ta MAX 3 om dagen. Haha, men lindrade gjorde det i alla fall ;)


En morogonpromenad med  Disa innan frukost, och sen hände inte så mycket mer innan jag tog bussen till jobbet. Var lite mer inneliggandes patienter idag, därav mer att göra. Har börjat inse att jag kommer få stressa häcken av mig nästa vecka då jag börjar som ordinarie. Då blir vi ju en mindre, och det lär kännas en hel del vill jag lova!


Nu ikväll tänker jag bara ta det lungt, och hoppas på att jag är piggare imorgon. Tänkte då åka iväg med Nathalie till ett stort köpcenter för att fördriva dagen, men vi får se vad kroppen säger. Annars blir jag sängliggandes hela helgen, för jag tänker vara frisk tills på måndag!


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards