Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Nike Jonsson - 31 augusti 2013 23:44


Imorse vaknade jag som vanligt vid 7, vilket är mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig. Låg därför kvar i sängen ett bra tag innan jag och Disa tog oss en morgonpromenad. 


Idag var det planerat att jag och Natalie skulle ta tåget in till Malmö och gå på Emporia, vilket vi gjorde. När hon sa till mig att hon gått vilse där inne så tänkte jag att de va något hon skojade om, för vem kan gå vilse i ett köpcenter? Jo, nu är de så att Emporia har fyra olika våningar och ca 200 butiker, så att gå vilse där var inte speciellt svårt.


Vi var där i några timmar, och hann inte ens med två av våningarna. Så resterande butiker får jag ta någon annan helg. Jag och Natalie bestämde oss för att åka till ett nytt köpcenter varje helg, både för att fördriva tid och för att komma ifrån Oxie. Får hoppas att det går att hålla i pengarna också! Idag gick det faktiskt riktigt bra. Jag hittade hur mycket som helst som jag ville ha, dock passade ingenting. Allt var för stort, till och med storlek xs. Fick endast med mig en tröja och ett linne hem, och då var dom på rea. haha :) Jaja, de var i alla fall bra för plånboken ;)


Åkte hem och tog ännu en promenad med Disa, och sen låg vi och myste på min otroligt obekväma luftmadrass. Jag fick höra att luftmadrasser skulle vara bekväma? Det kan jag lova er att de inte är. Usch så ont i ryggen jag har!


Nåväl, jag och Disa kom precis in efter 1,5 timmes promenad. Vi mötte Natalie och en av hennes schäfrar. Disa och han hälsade och lekte sedan av sig i en rastgård som låg ca 15 min härifrån. Efter de blev det lite lydnadsträning med hundarna innan jag och Disa följde de andra hem. Sista vägen, då  jag och Disa gick själva var hon helt slut. Det förklarar varför hon somnade innan jag ens han sätta mig ner. 


Imorgon hoppas jag att jag får sova lite längre! :) 

(Har mått betydligt bättre idag)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards