Alla inlägg den 7 september 2013

Av Nike Jonsson - 7 september 2013 11:13

Hallå där :)


När man jobbar trots feber och förkyldning är man rätt slut när man kommer hem å kvällarna, så jag har tyvärr inte orkat skriva någonting de senaste dagarna.. Nåväl, allt har flytit på ganska bra ändå. Fler djur och fler arbetsuppgifter, men vad gör de när man kommit in i arbetet? Högre tempo får timmarna att springa iväg. :) Jag har även vart på röntgen, ultraljud och pol lite då och då i veckan när det vart kort om folk och jag har haft 2 extra minuter över på vårdavdelningen. I veckan har jag som sagt bara jobbat kväll, och jag har jobbat med en jättebra sköterska. Har funkat jättebra och hon har verkligen varit kanon! Förklarat, visat och lärt mig nya saker. Det är synd att vi inte jobbar ihop nästa vecka också, för hon är verkligen den bästa arbetskollegan hittills! 


I veckan har jag även gjort videointervju för Volvosteget, och bokat  biljetter hem till Skövde. Åker den 13e-16e :D


Nu i helgen har jag inte mycket planerat. Ska försöka ta de lugnt, träna Disa lite och krya på mig. För nästa vecka börjar som sagt ännu en utmaning på ny avdelnig. Då gäller de att ha energi och ork för att kunna ta in allt!


Kram på er :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards