Alla inlägg den 28 september 2013

Av Nike Jonsson - 28 september 2013 14:05

En vecka på Pol går fortare än en vecka på Vård har jag märkt! Nu är det redan Lördag, och snart påbörjar jag min 6:e vecka här i Skåne. 


I veckan har jag jobbat dag, och de har hänt lite småsaker även denna vecka. I Tisdags klippte jag mig och färgade håret, och i Torsdags kom Gustav hit på besök. Igår var vi på Välacenter och shoppade, timmarna bara sprang iväg. Trodde han skulle tröttna ganska snabbt, men så var inte fallet. Han var den som shoppade mest av oss två, och de verkade i alla fall som att han uppskaddade stället minst lika mycket som jag.  Idag (lördag) åkte han tyvärr hem igen, men jag hoppas han kommer tillbaka snart igen :) Jennie har åkt till Öland och kommer inte hem förens den 3:e Oktober, så de kommer bli riktigt tomt här hemma.. Tur jag har Disa :)


Nu sitter jag här i soffan och skriver CV, kollar efter lite jobb och sånt där. Vore rätt skönt att hitta lite mer tills jag kommer hem. Funderar även på om man skulle ta tag i lite studier? 


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards